Saturday, December 29, 2007

New York Times Retracts Their Bashing

Main Stream Media (MSM) retracts wild allegations after several days of comments by regular people who easily disproved the wildly inaccurate allegations made by Virginia Hefferman and The New York Times.
After 277 comments correcting the inaccuracies, the paper closed the article to new comments.

December 24, 2007, 12:40 pm
The Ron Paul Vid-Lash
By Virginia Heffernan

Editors’ Note: The post below, which appeared on The Medium on Monday, contained several errors. Stormfront, which describes itself as a “white nationalist” Internet community, did not give money to Ron Paul’s presidential campaign; according to Jesse Benton, a spokesman for Paul’s campaign, it was Don Black, the founder of Stormfront, who donated $500 to Paul. The post also repeated a string of assertions by Bill White, the commander of the American National Socialist Workers Party, including the allegation that Paul meets regularly “with members of the Stormfront set, American Renaissance, the Institute for Historic Review and others” at a restaurant in Arlington, Va. Paul never attended these dinners, according to Benton, who also says that Paul has never knowingly met Bill White. Norman Singleton, a congressional aide in Paul’s office, says that he met Bill White at a dinner gathering of conservatives several years ago, after which Singleton expressed his indignation at the views espoused by White to the organizer of the dinner. The post should not have been published with these unverified assertions and without any response from Paul.